poniedziałek, 24 kwietnia 2017

ŚNIADANIE PROSTE JAK KASZKA Z MLECZKIEM

MONTE  KASZKA

Tym razem do kampanii zakwalifikował się mój mąż, a ja pomogłam mu w tym pysznym testowaniu.
Tuż przed świętami wielkanocnymi kurier dostarczył przesyłkę od TRND z materiałami dotyczącymi Monte kaszki. W przesyłce znajdował się Przewodnik Projektu, książeczka Twoje Badanie Opinii i notesik-magnes na lodówkę ,,Moja lista zakupów''.
W sam produkt do testowania należało zaopatrzyć się samemu w dowolnie wybranym przez siebie sklepie. 7 sześciopaków Monte Kaszka  (6 x 55g)  tj. 4 op. Monte Kaszki dla mnie i mojej rodziny i 3 op. Monte Kaszki dla moich znajomych i przyjaciół oraz ich dzieci, to wszystko za kwotę nie większą niż 42 zł. Następnie trzeba było przesłać paragon aby otrzymać zwrot kosztu zakupu.








Monte kaszka to nowość w asortymencie Zott Polska, dostępne są od września 2016 r. Ta pożywna wersja deseru Monte zawiera dwie warstwy kaszki; mleczną oraz czekoladowo-orzechową. Monte kaszka dostępna jest w multipaku 6 x 55g.


Ciekawostka o produkcie
-ziarna pszenicy durum zawierają luteinę, która jest bardzo ważna dla naszego zdrowia. Jest to barwnik niezwykle ważny dla prawidłowego funkcjonowania narządu wzroku.
-semolina zawiera witaminy z grupy B oraz minerały takie jak cynk, żelazo, potas i fosfor.
Zawarty w semolinie cynk aktywnie wspomaga mózg. Indeks glikemiczny semoliny jest wyjątkowo niski.



Opinia
Monte Kaszka jest to połączenie idealnego smaku Monte, lekkiej i gęstej konsystencji z dodatkiem niezwykle pożywnej kaszki manny. Jest również tak samo bardzo smaczna jak inne wersje Monte. Jest to bardzo pożywny, syty deser dla osób w każdym wieku. Kaszka w takich małych opakowaniach nadaje się jako dodatek do śniadania, jak również mała przekąska do szkoły, na spacer lub jako podwieczorek. Ze wszystkich osób, które otrzymały ode mnie do spróbowania Monte Kaszkę nie znalazła się ani jedna osoba, która była by nie zadowolona z tego deserku- wręcz przeciwnie- niezadowolenie było tylko, że zbyt małe są kubeczki Monte Kaszki. Notesik jest świetny, idealny do robienia listy zakupów, jest mały więc idealnie możemy go zmieścić w kieszonce lub portfelu.
Polecam wszystkim szybką i smaczną przekąskę. 
#kaszkazmleczkiem
#kaszkazmleczkiem: #dlaMalucha
#kaszkazmleczkiem: #dlaŁasucha

Monte Kaszka op. 6 x 550g w cenie ok.4.89

1 komentarz:

  1. Mi bardzo podpasowała nowa forma Monte. Moja dwulatka codziennie podchodzi do lodówki każe podać sobie monte, a ja jestem zadowolona z dodatku kaszki mannej ponieważ wiem, że mała nie jest głodna.
    Zapraszam do komentowania u mnie: http://testujemytestujemypl.blogspot.com/2017/05/poznaj-monte-kaszke-poaczenie-idealnego.html

    OdpowiedzUsuń