niedziela, 6 listopada 2016

WYGRAJ DELIKATNOŚĆ Z MARKĄ DUO CAPS SENSITIVE


PERSIL DUO CAPS SENSITIVE = MOJA WYGRANA W KONKURSIE
Persil Duo Caps Sensitive Kapsułki do prania tkanin białych -Naturalne mydło & Mleczko migdałowe

Właśnie okazało się, że zostałam jednym z laureatów konkursu,, Wygraj delikatność ''.
Tak naprawdę to całkiem zapomniałam o tym konkursie i gdy dostałam wiadomość na pocztę e-mail -,, Witamy. Jest nam bardzo miło Cię poinformować, że zostałaś jednym z laureatów naszego konkursu ''- Zaczęłam się zastanawiać co to jest. Dopiero w dalszej części wiadomości przypomniałam sobie, że rzeczywiście jakiś czas temu ot tak od niechcenia - co będzie- wzięłam udział w konkursie z marką Duo Caps Sensitive,, Wygraj delikatność - to dziecinnie łatwe ''. W zadaniu konkursowym należało dokończyć zdanie,, Delikatność Persil Sensitive sprawia, że...''dokończyłam zdanie i wygrałam opakowanie kapsułek Persil Duo - Caps Sensitive. Bardzo się ucieszyłam, bo każda wygrana jest mile widziana. Z tych kapsułek jak do tej pory nie miałam przyjemności korzystać więc tym bardziej się ucieszyłam, bo uwielbiam nowości



 Informacje od producenta

Persil Duo Caps Sensitive to kapsułki stworzone specjalnie do prania ubrań osób o wrażliwej skórze, gwarantując jednocześnie idealną czystość pranych ubrań. Ich delikatność została potwierdzona w testach dermatologicznych, jak i również certyfikowana przez Fundację Europejskiego Centrum Badań Alergii  (ECARF ). Nie zawiera barwników, a jego kompozycja zapachowa została specjalnie dobrana dla skóry wrażliwej. Formuła produktów Persil Sensitive została wzbogacona o mikrokapsułki Aloe Vera Pearls- osadzają się one na pranych ubraniach podczas prania i pozostają na nich po praniu.
W wygodnym bezpiecznym plastikowym opakowaniu znajduje się 15 dwukomorowych kapsułek do prania białego. Małe kapsułki Duo Caps Sensitive łączą w sobie siłę płynnego odplamiacza.


Opinia 
Kapsułka Persil Duo Caps Sensitive jest prosta i wygodna w użyciu, a wygoda dla mnie to jeden z najważniejszych atrybutów nowoczesnego życia, wystarczy jedynie umieścić jedną z kapsułek w bębnie pralki jeszcze przed włożeniem ubrań. Bardzo dobrze i szybko się rozpuszcza w wodzie, łatwo się wypłukuje. Kapsułki  przyjemnie pachną świeżo i delikatnie, są idealne dla skóry wrażliwej. Odnośnie skuteczności  prania zabrudzeń, to ubrania są dobrze wyprane, ale przy mocniejszych zabrudzeniach potrzebne są dwie kapsułki, albo dodatkowy odplamiacz. Ja osobiście jestem zadowolona z Persil Duo Caps Sensitive. Polecam.

Cena op 15 szt ok 24.99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz