sobota, 5 listopada 2016

MYDŁO OLIWKOWE OLIVE

PREZENT PROSTO ZE SŁONECZNEJ GRECJI


Produkt , który troszkę przybliżę przyleciał do mnie prosto ze słonecznej Grecji , dostałam go w prezencie . Takie mydełko to znakomity prezent świetnie służący w codziennym życiu .



Mydło jest koloru zielonego , dzięki naturalnej barwie oliwy .
Nadaje się do każdego rodzaju skóry . Jest w 100% naturalne , nie zawiera żadnych sztucznych aromatów  i barwników . Oczyszcza i odświeża skórę . Jest doskonałe do codziennej higieny skóry .





Opinia
Konsystencja mydła jest twarda o kształcie klasycznej kostki , bardzo charakterystyczny naturalny zapach , trochę mydlany ( nie wyczuwam w nim niepotrzebnych dodatków zapachowych ) , kolor kostki jest oliwkowy . Całkiem nieźle się pieni , dobrze się spłukuje , nie pozostawia osadu na skórze . Skóra po użyciu mydła jest dobrze oczyszczona , delikatnie nawilżona  i najważniejsze  nie jest ściągnięta tak jak czasem bywało po innych mydłach , jest przyjemnie wygładzona . Mydełko nie wywołuje podrażnień na skórze . Jak na tak niewielką kostkę mydełko jest bardzo wydajne . Kostka mydła opakowana jest w bardzo estetyczny mocny papier przepleciony naturalnym sznureczkiem i doklejoną papierową etykietą .
Mydełko na bazie oliwek bardzo dobrze służy mojej skórze , nie spotkałam w moim mieście takiego konkretnego mydełka - inne pochodne oliwkowe - tak . Mam cichą nadzieję , że jeszcze kiedyś uda mi się dostać takie samo mydełko .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz