piątek, 4 listopada 2016

PROJEKT ZOTT PRIMO

ZOTT  PRIMO - PIERWSZY NATURALNY JOGURT Z DODATKAMI













Zostałam wybrana do kampanii Zott Primo dzięki TRND i firmie Zott
Na początku akcji otrzymałam sporą kopertę , w której znajdował się mój zestaw Ambasadorski . Mianowicie paczka zawierała ;
-list powitalny
-przewodnik projektu , w którym jest ważna  informacja , że jogurty są robione z polskiego mleka
-książeczkę ,,Twoje badanie opinii'' , dzięki której mogę zbierać informacje od znajomych na temat Jogobelli
-3 fantastyczne kolorowe torby 


W wybranym przez siebie sklepie musiałam kupić jogurty i zachować paragon -
8 jogurtów z musli i 8 z owocami dla mnie i mojej rodziny (łącznie 16 jogurtów w 8 wariantach)
8 z musli i 8 z owocami dla moich znajomych i przyjaciół (łącznie 16 jogurtów w 8 wariantach)
Po przesłaniu paragonu na zakup 32 jogurtów Zott Natural z dodatkami  otrzymałam zwrot poniesionych kosztów ale do maksymalnej kwoty 55 zł .


Jogurt znajduje się w dwukomorowym opakowaniu .



W jednym kubeczku znajduje się czysty jogurt naturalny Zott Primo , a w drugim pyszne  różne dodatki .
Osiem dodatków  smakowych - cztery z dodatkiem owoców i cztery z dodatkiem musli .
Dostępne warianty ;
Owoce-soczysta wiśnia , słodka jagoda , rajska brzoskwinia , słoneczna truskawka





Musli -musli czekolada - banan , musli tropikalna , musli orzechowe , chrupiące miodowe musli
Zott Primo jest to połączenie kremowego , delikatnego naturalnego jogurtu bez dodatku cukru i pysznych dodatków zamkniętych w oddzielonym kubeczku .










Tropikalny z musli
-musli jest bardzo chrupiące , w składzie znajdują się płatki migdałowe  i suszone owoce ananas i kokos
 Jogurt z dodatkiem orzechowego musli
-jest chrupiący są w nim różne orzechy i migdały


Zott Natur Crunchy Honey
-znajduje się miód i orzeszki




Musli czekoladowo bananowe
W większym stopniu wyczuwalny  jest posmak banana . Jogurt jest dość sycący , świetnie może pełnić funkcję szybkiego śniadania



Moja opinia jest pozytywna . Sam jogurt jest bardzo smaczny , lekko kwaśny w smaku gdyż nie zawiera cukru , ma cudownie delikatną i lekko - kremową konsystencję
Jogurt po wymieszaniu z dodatkiem nie jest za słodki , dość wyczuwalne są w nim kawałki owoców i chrupiące musli . Smaki można mieszać wedle własnego uznania .
Jest to produkt wysokiej jakości .
Delikatna słodycz znakomicie komponuje się z naturalnym jogurtem .
Możliwość dawkowania sobie słodyczy z drugiej komory jest doskonałą opcją . Jeśli chodzi o dodatki to jogurt z owocami (np jagoda) jak dla mnie jest najlepszy .
Jest to smaczna przekąska między posiłkami . Mi osobiście najbardziej smakowały jogurty z musami owocowymi . To przełamanie jogurtu naturalnego z odrobiną słodkiego musu jest pyszne .
Jogurty naturalne Zott z dodatkami polecam wszystkim osobom , które cenią zdrowe odżywianie .

#ZottNaturalnie, #naturalniezowocami/naturalniezmusli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz