piątek, 7 października 2016

AMBASADORKA TCHIBOCARD

KAMPANIA TCHIBOCARD Z REKOMENDUJ.TO





Rekomenduj.to dało mi kolejną szansę zostania Ambasadorką , tym razem TchiboCard .
Na maila  otrzymałam specjalny kod uprawniający mnie do odbioru zestawu ambasadorki . Po ten zestaw musiałam udać się do jednego z Centr handlowych , w którym znajdował się jeden ze sklepów stacjonarnych Tchibo i właśnie w nim mogłam odebrać swój zestaw ambasadora i kawę za symboliczną złotówkę .



Dodatkowo w zestawie otrzymałam przydatną torbę na ramię , kartę ambasadorską TchiboCard , przewodnik dotyczący całego programu , ulotki oraz zniżki na zakupy . Mogłam również przyprowadzić ze sobą znajomych , dzięki ich zarejestrowaniu uzyskałam dodatkowe zniżki . Po rejestracji mogliśmy dostać kawę za złotówkę .
Karta nie zobowiązuje mnie  do żadnych comiesięcznych zakupów , ale dzięki niej otrzymuję zniżki i zbieram punkty za zrobienie zakupów .
Dzięki TchiboCard przede wszystkim  mam darmowe dostawy przy każdym zamówieniu - dedykowane oferty tylko dla Klubowiczów , zniżki nawet do 75% z Ziarnami Tchibo - zbierając Ziarna Tchibo za każdą wydaną 1 zł otrzymuję jedno ziarno , którym mogę potem płacić lub wymieniać na nagrody .








Głównym celem kampanii TchiboCard było promowanie Klubu ,  zapisanie się do programu lojalnościowego TchiboCard , założenie karty (całkiem za darmo) i zachęcenie znajomych aby dołączyli do Klubu TchiboCard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz