środa, 12 października 2016

TESTOWANIE JOGURTÓW JOGOBELLA

 NA ŚNIADANIA Z JOGOBELLĄ

Portal TRND po raz kolejny ogłosił nabór do testowania produktów . Produktem jest nowość na rynku , mianowicie nowe jogurty Jogobella firmy Zott . A ja mam tę przyjemność smakować i testować owe produkty .

Schemat projektu odbył się na zasadzie poprzednich testowanych jogurtów . Więc zgodnie z wytycznymi zakupiłam ;
-6 zestawów Jogobella Breakfast , Jogobella Musli i Jogobella 8 Zbóż-to wszystko dla mnie i mojej rodziny (łącznie było 18 jogurtów aż w trzech rodzajach)
-6 zestawów Jogobella Breakfast , Jogobella Musli i Jogobella 8 Zbóż ( również 18 jogurtów w trzech rodzajach ) to wszystko dla moich znajomych i przyjaciół. .
W skład zestawu wchodziło
-Jogobella Musli dostępna w smakach ; truskawka - banan , malina -ananas , jabłko-gruszka , figa - winogron .
Jogurt połączony z dużymi kawałkami pysznych owoców i musli .









Pojemność opakowania to 150 g .

-Jogobella Breakfast dostępna w smakach ; Choco Crunchy ; jagoda-banan . Tropical Musli  ; brzoskwinia - truskawka . Nuts Musli ; brzoskwinia - truskawka .
 Jest to połączenie jogurtu Jogobella z chrupiącymi bardzo smakowitymi dodatkami .










Pojemność opakowania to 125 g .



-Jogobella 8 Zbóż dostępna w wariantach smakowych ; ananas-banan , śliwka , truskawka , brzoskwinia ,
wiśnia , jagoda. .
Jak sama nazwa mówi jest to jogurt z dodatkiem ośmiu zbóż , mianowicie ; owies , orkisz , żyto , pszenica , ryż , jęczmień , proso , gryka .





Pojemność opakowania to 200 g .

Tak jak poprzednim razem po przesłaniu paragonu na zakup jogurtów Jogobella (do kwoty nie przekraczającej 66 zł) otrzymałam cały zwrot poniesionych prze ze mnie kosztów .
Dodatkowo otrzymałam pakiet Ambasadora  , który zawierał ;
-list powitalny
-przewodnik projektu
-książeczkę ,,Twoje badanie opinii'' (w niej zapisywane są informacje zwrotne na temat testowanych jogurtów)
-ładną kolorową matę śniadaniową Jogobelli , która umila każde moje śniadanie





Opinia
Opakowania jogurtów bardzo ładnie się prezentują i są wygodne w użyciu . Sam jogurt jest dość gęsty z odpowiednią ilością owoców , czy też innych dodatków . Uważam , że wszystkie trzy rodzaje jogurtów Jogobella przetestowanych prze ze mnie i przez moją rodzinę są w stu procentach produktami wysokiej jakości  z wysoką wartością energetyczną , posiadają żywe kultury bakterii z odpowiednią ilością cukru . Jogurt Jogobella to doskonały pomysł na śniadanie zwłaszcza , że jest wzbogacony pysznymi dodatkami , dla mnie jest wyśmienity .
Cena jogurtu Jogobella Breakfast ok.1.99 , Jogobella Musli ok 1.60 , Jogobella 8 zbóż 2.19

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz