poniedziałek, 22 sierpnia 2016

PACZKA AMBASADORSKA LE PETIT MARSEILLAIS

NOWA LINIA KOSMETYKÓW DO MYCIA LE PETIT MARSEILLAIS




Po raz pierwszy będę reprezentować markę Le Petit Marseillais . Do tej kampanii zostałam wybrana spośród kilkunastu tysięcy kobiet . Mam nadzieję , że nikogo nie zanudzę , ale chciała bym dokładnie przybliżyć produkty tej marki .

W ramach akcji ambasadorskiej do testu otrzymałam ;
-wyjątkowy list powitalny napisany specjalnie dla mnie
-przewodnik po świecie Le Petit Marseillais
-żel pod prysznic o zapachu Maliny i Piwonii
-pielęgnujący Balsam do mycia z Masłem Shea , Woskiem Pszczelim i Olejkiem Różanym
-pielęgnujący Krem do mycia z masłem Shea i Akacją
-10 ml próbki produktu ,,balsam do mycia z masłem arganowym , woskiem pszczelim i olejkiem różanym '' dla moich koleżanek i przyjaciół
-karty dla przyjaciół zawierające kod do rejestracji na stronie http://ambasadorkalpm.pl 
Osoba , która przy rejestracji wpisze hasło #czekamnanowakampanielpm pierwsza dowie się o rekrutacji do nowych kampanii marki .







LE PETIT MARSEILLAIS to francuska marka kosmetyków , które jakiś czas temu pojawiły się na rynku polskim.









Krótka ciekawostka historii marki Le Petit Marseillais ;
Tradycja produkcji mydła we Francji ma swoje korzenie w Marsylii końca XVII wieku . Na bazie oliwy z oliwek pochodzącej z południa Francji , a szczególnie z Prowansji produkowano doskonałej jakości mydło , zawierające 72% oleju . Marka Le Petit Marseillais powstała w 1900 roku , pierwszym jej produktem była wyjątkowa , oryginalna kostka mydła sprzedawana w aptekach .W 1986 roku marka Le Petit Marseillais została kupiona przez Laboratoires Vendome i wprowadzona na rynek masowy , a oferta marki poszerzona została o linię mydeł w kostce , mydła w płynie i żele pod prysznic . Od tego momentu świadomość marki szybko rosła . Na tyle dynamicznie , że we Francji w 1998 roku Le Petit Marseillais zostało mianowane Marką Stulecia .

Kremowy żel pod prysznic Malina i Piwonia 





Plastikowe opakowanie żelu pod prysznic jest w tonacji subtelnego różu z ciekawym ozdobnym nadrukiem piwonii i malin oraz dość wyraźnym logiem producenta , ma pomysłowe wypustki po bokach co zapobiega wyślizgiwaniu się z rąk pod czas kąpieli pod prysznicem, opakowanie jest dość miękkie więc żel z łatwością wypływa
Piękny intensywny aromat słodkich malin z subtelną nutką aromatycznej piwonii otula naszą skórę zaraz po rozprowadzeniu . Konsystencja żelu jest kremowo - żelowa trochę płynna , przy kontakcie z wodą bardzo dobrze się pieni i bardzo dobrze się rozprowadza tworząc aksamitną kremową piankę , a skóra staje się gładka , nawilżona i pachnąca delikatnie malinkami  .

cena opakowania 250 ml ok 8.99

Pielęgnujący balsam do mycia Intensywne Nawilżenie z Masłem Shea ,Woskiem Pszczelim i Olejkiem Różanym 






Ładne kształtne opakowanie w kolorze pudrowego różu , nie wyślizguje się z rąk .
Balsam ma przyjemną kremową formułę  , która idealnie rozprowadza się po skórze . Aplikuje się i zmywa bez zarzutów , nie ścieka z dłoni . Delikatnie się pieni nawilża i pielęgnuje skórę . Dość przyjemny zapach  słodkawo kwiatowy dłuższy czas utrzymujący się na skórze i pozytywnie wpływa na samopoczucie . Idealnie dobrane składniki  pochodzenia naturalnego oczyszczają i nawilżają skórę , dzięki czemu staje się ona delikatna , miękka i aksamitna w dotyku .

cena opakowania 250 ml ok 12,00 zł

Pielęgnujący krem do mycia Intensywne Nawilżanie z Masłem Shea i Akacją 










Krem znajduje się w 250 ml prostokątnym plastikowym opakowaniu z  niewielkim zamknięciem na zatrzask
Stosunkowo prosta szata graficzna delikatna , ładna  . Krem do mycia z Masłem Shea i Akacją to zmysłowe odprężenie . Krem jest gęsty przez to wydajny . Zapach wonny słodkawo -pikantny kwiatowy nie przytłaczający intensywnością . Skóra staje się mięciutka i elastyczna , a ciało pozostaje dobrze odprężone .

cena opakowania 250 ml ok 11,99

Opinia
Kosmetyki spisały się idealnie . Zmieniły każdą moją kąpiel w chwilę pachnącej przyjemności . Nadają się dla osób ze skórą wrażliwą i alergiczną .Uwodzą pięknym zapachem .

Opakowanie wizualnie jest dość ładnie skomponowane i dopracowane .Wykonane z solidnej , sztywnej tektury . Na szczelnie zamkniętej pokrywie widnieje wyraźne logo producenta .Wewnątrz kosmetyki są otulone bardzo eleganckim pergaminem , całość wygląda imponująco

-p.h neutralne dla skóry
-produkt testowany dermatologicznie
-baza myjąca pochodzenia roślinnego

Przetestowane prze ze mnie kosmetyki Le Petit Marsellias są godne polecenia

2 komentarze:

  1. Od pewnego czasu ciekawią już mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopóki ich nie wypróbowałam nie byłam do nich całkiem przekonana , ale akurat te sprawdziły się i jestem z nich zadowolona - fakt różne są gusta - korci mnie żeby wypróbować inne warianty zapachowe .

    OdpowiedzUsuń