poniedziałek, 19 września 2016

KREM NA DZIEŃ L'OREAL REVITALIFT

L'OREAL REVITALIFT  / LASER X 3/


KREM O MOCY LASERA
Lasery frakcyjne to najbardziej nowoczesna technologia , która  pozwala na dotarcie  do głębokich warstw skóry , daje bardzo dobre wyniki wygładzania zmarszczek i poprawy tekstury skóry .
Właśnie dlatego firma L'Oreal  zdecydowała się porównać Revitalift Laser X3 z laserem frakcyjnym CO2 .





Miłe zaskoczenie dostałam się do kampanii Klubu L'Oreal Paris i od teraz należę do wyjątkowego grona kobiet , które również  zostały wybrane do udziału w kampanii , kobiet  które mają własny styl i osobowość . Dzięki tej kampanii mogłam dowiedzieć się więcej na temat kosmetyku L'Oreal Paris . Paczka okazała się bardzo eleganckim usztywnionym pudełkiem kartonowym w czarno czerwonym kolorze .
W środku znajdował się szklany słoiczek zapakowany w gustowne pudełeczko . Słoiczek prezentuje się bardzo ładnie , jest wykonany z grubego mocno czerwonego szkła , na plastikowej pokrywce w kolorze grafitu widnieje wygrawerowana nazwa firmy L'Oreal Paris . Krem znajdujący się w słoiczku chroni białe plastikowe zabezpieczenie , które pozwala na dłuższe zachowanie właściwości kremu .
Dodatkowo w paczce otrzymałam miernik  efektów , dzięki któremu mogłam sprawdzić efekty działania kremu na dzień Revitalift Laser X3 . Praktyczny przewodnik , który pozwolił mi poznać sekret zachowania młodego wyglądu skóry , list powitalny od Senior Product Manager marki L'Oreal Paris . Paczka zawierała dodatkowo drugie dno , gdzie znalazłam ulotki , do których były dołączone próbki  kremu na dzień Revitalift Laser X3 do rozdania moim koleżankom









REVITALIFT / LASER X3/ siła 3 składników , 3 działania ,zaawansowana formuła;
1.wypełnienia - zmarszczki wydają się zredukowane 
2.zagęszcza - skóra wydaje się bardziej napięta
3.modeluje kontur twarzy


Składniki aktywne;
-Pro-Xylan 3%
-Fragmentaryzowany kwas HA
-LHA kwas lipohydroksylowy

Opinia;
Konsystencja kremu jest lekka , pół-żelowa , ładnie się rozprowadza po skórze i natychmiast wtapia się w nią zatrzymując wilgoć , krem nie jest tłusty . Kolor kremu jasno-kremowy , nie ma efektu świecenia  praktycznie od razu można nakładać makijaż . Zapach kremu jest bardzo przyjemny , świeży , długotrwały , dla mnie ważne , że nie jest drażniący i nie uczula . Po naniesieniu kremu na twarz , moja skóra stała się świeża , bardziej nawilżona i bardzo przyjemna w dotyku . Niektórzy mówią , że po kilku dniach jest już widoczna duża poprawa skóry , ja  u siebie pierwsze efekty zauważyłam po ok 6-8 dniach , moja skóra stała się bardziej sprężysta , nawilżona i pełna blasku , co do zmarszczek wydaje mi się , że jeszcze jest zbyt krótki okres używania tego kremu aby dostrzec większe zmiany na mojej skórze , chociaż nie wiem czy to złudzenie , czy faktycznie - w kąciku oczu moja skóra jest bardziej wygładzona , a zmarszczki jak by są minimalnie mniej widoczne . Krem jest dość wydajny i wart tej ceny chociażby ze względu a samo nawilżenie skóry , zdecydowanie to kosmetyk dla mnie. Jest to krem na wysokim poziomie ,bardzo dobrej jakości . #jestemtegowarta
Krem przeznaczony jest dla osób w wieku 40 - 60 lat
Pojemność słoiczka 50 ml
Cena ok 45 zł - 50 zł  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz