niedziela, 19 czerwca 2016

PACHNĄCA SZAFA - DYFUZOR PIKANTNY MEKSYK

DYFUZOR PIŻMO Z WANILIĄ - PIKANTNY MEKSYK


Tak jak pisałam w poprzednim poście , dzisiaj chciałam przedstawić kolejny świetny produkt od Pachnącej szafy , jest to dyfuzor Piżmo z Wanilią - Pikantny Meksyk .
Pikantny Meksyk - dekoracyjny odświeżacz powietrza Piżmo z Wanilią jest pięknie opakowany w estetyczny kartonik w czerwonym kolorze z ciekawym wzorzystym nadrukiem . Na opakowaniu widnieje czytelne logo producenta . Również dobrze widoczne są wszelkie niezbędne informacje dotyczące odświeżacza . Na przodzie kartonika jest wycięte kwadratowe okienko , przez które możemy zobaczyć ładną szklaną fiolkę wypełnioną czerwoną esencją zapachową . Lekko plaski flakonik jest zabezpieczony przed wylaniem małym plastikowym koreczkiem . Do dyfuzora są również dołączone ratanowe patyczki . Kartonowe opakowanie jak też sam dyfuzor bez problemu można otworzyć .

Ten z kolei pachnący produkt postanowiłam przetestować w łazience o powierzchni 12,30 m2 , Po odbezpieczeniu szklanego flakonika umieściłam 5 ratanowych patyczków we wnętrzu , aby nasiąkły esencją . Patyczki im bardziej nasiąkały esencją , tym bardziej zmieniały kolor na różowy , co sprawiło , że odświeżacz stał się jeszcze bardziej efektowny , a zapach  który dzięki nim się wydobywał był wyraźny i bardzo przyjemny .

Moja opinia .
Ten zapach przypadł mi do gustu chyba najbardziej ze wszystkich zapachów , które do tej pory testowałam  - to moje zapachy , mieszanka słodkiej wanilii i piżma . Z tego dyfuzora na pewno będą zadowolone osoby , które lubią tak jak ja ciepłe zapachy egzotycznych owoców , które nie są nachalne , męczące , ani takie , po których można odczuwać ból głowy z nadmiaru unoszącej się esencji zapachowej . Duży plus dla tego produktu , że ma tak dobrane składniki zapachowe , które tak długo umilają korzystanie z łazienki - w tym przypadku miesiąc testowania . Patyczki zapachowe nadały uroczy klimat  w pomieszczeniu o średniej wielkości . Intensywność zapachu oraz trwałość przy pomocy patyczków  regulowałam bardzo rzadko , bo nawet nie było aż takiej dużej potrzeby . Test zdany na 6+ . Zdecydowanie zakupię jeszcze nie raz taki odświeżacz powietrza . Polecam .

Pojemność 40 ml .
Cena ok 9.99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz