piątek, 31 lipca 2015

L'BIOTICA - złuszczająca maska do stóp

L`biotica, Złuszczająca maska do stóp w postaci nasączonych skarpetek

Kupiłam te skarpetki zachęcona nowościami na naszym rynku. A ponieważ moje stopy wymagały już porządnej obróbki więc pomyślałam, że zamiast standardowego pedicure wypróbuje właśnie tą nowość. Faktycznie złuszczanie zaczęło się po około 4 dniach.
Stosując skarpetki nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków ich stosowania, nic mnie nie piekło, nie szczypało ani nie swędziało. Nie czułam po aplikacji żadnych niedogodności, wręcz przeciwnie, produkt jest bardzo praktyczny-siedząc sobie godzinkę ze skarpetkami na nogach, można sobie pooglądać telewizję, poczytać książkę lub też uciąć sobie relaksującą drzemkę, a stopy same doprowadzają się do lepszego stanu. No i z ekonomicznego punktu widzenia jest to opłacalne.

 





Opis producenta:

Złuszczająco - pilingująca maska w postaci skarpet wypełnionych aktywnie działającym płynem. Profesjonalny zabieg do samodzielnego wykonania w domu.
Maska na bazie aktywnych kwasów roślinnych skutecznie usuwa martwy naskórek, odciski oraz wszelkie zgrubienia i zrogowacenia skóry stóp.
Oprócz działania złuszczającego maseczka pielęgnuje i regeneruje skórę stóp dzięki zawartości mocznika, ekstraktu z owoców papai oraz cytryny. Wyciąg z rumianku delikatnie koi świeżo złuszczoną i odnowioną skórę. Po kuracji złuszczającej stopy są idealnie gładkie, miękkie i delikatne.
Odciski i zrogowacenia zaczynają złuszczać się od 4 do 10 dni po użyciu. W trakcie zabiegu nie należy używać pumeksu, tarki oraz innych środków do usuwania odcisków. Długość procesu złuszczania zależeć będzie kondycji skóry stóp przed zabiegiem.
Dla utrzymania efektu gładkich stóp zabieg można powtórzyć co 30 dni.


Cena  produktu w granicach 13- 16zł
Uważam, że producent spełnia swoje obietnice, a to dla mnie jako konsumenta jest naprawdę ważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz