środa, 29 lipca 2015

KETCHUP MIĘDZYCHÓD

TESTUJEMY KETCHUP MIĘDZYCHÓD

Otrzymałam słoiczek ketchupu w prezencie od mojej szwagierki Agnieszki,która od dwóch lat jest  blogerką i to właśnie ona zaszczepiła we mnie bakcyla do prowadzenia bloga.Napiszę parę słów na temat wypróbowanego produktu.Ketchup Międzychód to mój faworyt. Robiony tylko z polskich pomidorów, bez konserwantów , aromatów. Ma gęstą, przecierową konsystencję. Smak jest wzbogacony warzywami, przez co jest jeszcze bardziej wyrazisty.Gęsty, aksamitny i aromatyczny - po prostu bezkonkurencyjny. Wyrazisty z nutą pikanterii. Oprócz niekwestionowanych walorów smakowych ketchup jest źródłem potasu, który wpływa na pamięć i koncentrację oraz prawidłowe funkcjonowanie układu mięśniowego. Obecność beta-karotenu to czynnik warunkujący zachowanie młodego i świeżego wyglądu.


Dlaczego warto zjeść Częste spożywanie pomidorów to recepta na zdrowie i urodę. Obecny w nich czerwony barwnik - likopen, nie tylko chroni serce i układ nerwowy, ale dba także o kondycję skóry, włosów i paznokci. Dodatkowo zawiera dużo błonnika, którego nie może zabraknąć w codziennej diecie.Konsystencja to duży plus. Ketchup Międzychód jest gęsty i pomidorowy, a nie lejący i rzadki.


Wartość odżywcza


w 100g                              R W S
wartość energetyczna   409 kJ
   97 kcal
                                  5%
tłuszcze w tym kwasy
tłuszczowe nasycone
    0,5g
    0,1g
                                  1%
                                   1%
węglowodany
w tym cukry
    23g
    19g
                                   9%
                                  21%
białko     1,7g                                      3%
sól      1,2g                                    20%



OPINIA.


Moje pierwsze wrażanie? Pycha! Międzychód nadaje się do wszystkiego,do pizzy, do kanapek, do grilla, czy jako dodatek do mięs, a nawet baza do marynaty.
Ketchup Międzychód uważam że jest rewelacyjny - jak dotąd żaden ketchup nie zrobił na mnie takiego wrażenia - jak domowy w składzie pomidory (158 g na 100 g produktu), woda, warzywa (marchew, seler, cebula) (21,4 %), cukier, ocet spirytusowy 10%, skrobia modyfikowana kukurydziana, sól, przyprawy.
       POLECAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz