niedziela, 19 lipca 2015

Kapsułki do zmywarek Fairy Platinum




Kapsułki Fairy do zmywarek 

 Próbkę kapsułek Fairy zamówiłam na stronie http://www.everydayme.pl/. W próbce znajdowały się 3 kapsułki..Muszę przyznać szczerze, że początkowo podchodziłam sceptycznie ponieważ szukałam już wielu środków do skutecznego mycia w zmywarkach i żaden nigdy do końca nie spełnił moich oczekiwań. Dotychczas używałam kapsułek różnych firm, dodatkowych nabłyszczaczy i soli aby tylko dokładnie wyczyścić wsad w zmywarce. Naczynia zwykle były nie domyte, kapsułki nie do końca się wypłukiwały,a zapach był nie przyjemny. Po zastosowaniu kapsułki Fairy wsad zmywarki był czysty, ładnie błyszczał, a kapsułka całkowicie się rozpuściła podczas jednego cyklu. Zapach ze zmywarki również był bardzo przyjemny.Zmieniłam dotąd używane środki na kapsułki i mam nadzieję, że się nie rozczaruję:)POLECAM




MOJA OPINIA Świetny produkt, naczynia są domyte bez mniejszego trudu nawet w najniższych temperaturach. Chroni szkło i metal, nie zostawia zacieków na szklankach. Dodatkowo czyści wnętrze zmywarki .
Po otwarciu kapsułki unosi się piękny zapach, nawet bez żadnych odświeżaczy.
ZALETY
-myje nawet w najniższych temperaturach
-dba o szkło
-dba o metal
-ładny zapach
-nie pozostawia zacieków
-wydajny
-rozpuszcza się w 100%


Aby zamówić próbkę z 3 kapsułkami do zmywarek automatycznych Fairy  Platinum należy być zarejestrowanym w portalu Everydayme oraz wypełnić formularz z danymi do wysyłki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz