środa, 15 września 2021

REGENERUJĄCY SZAMPON MICELARNY WŁOSY ŁAMLIWE PUSZĄCE SIĘ- CENA OPINIA WSKAZANIA

 L'BIOTICA BIOVAX- LIMITED COLLECTION   

KONOPIA ORGANICZNA ASHWAGANDHA

 


 Chciała bym przedstawić recenzję szamponu L'biotica Biovax. Szampon ten zakupiłam jakiś czas temu, zaproponowała mi go pani mg w aptece. Skusiła mnie promocyjna cena 6,90 za 200ml oraz skład. Pomyślałam sobie to żadne pieniądze, a i warto coś nowego przetestować zwłaszcza, że i tak kończył mi się szampon i miałam zamiar zakupić nowy. Na pierwszy rzut oka opakowanie szamponu zachwyca bardzo barwną, orientalną szatą graficzną, biała poręczna, plastikowa buteleczka jest zamykana na bardzo szczelny klik. Szampon dobrze się pieni i rozprowadza i spłukuje, dobrze oczyszcza skórę głowy, ma bardzo przyjemny cytrusowy zapach. Konsystencja żelowa o bezbarwnej barwie. Włosy po umyciu są miękkie i przyjemne w dotyku, nie puszą się tak bardzo jak wcześniej i nie przetłuszczają tak szybko, wyglądają zdrowo. Szampon spełnił moje oczekiwania, należy tylko pamiętać, że posiadacze długich włosów powinni użyć maski lub odżywki do włosów, aby włosy lepiej się rozczesywały i nie plątały. Szampon wart jest wypróbowania. Moja opinia jest pozytywna, na pewno ponownie zakupię ten szampon. Osobiście polecam.

 

Wskazania;

L'botica Biovax limited collection regenerujący szampon micelarny został stworzony z myślą oczyszczaniu skóry głowy oraz włosów łamliwych i puszących się.



 




Właściwości;

L'botica Biovax limited collection regenerujący szampon micelarny wzmacnia i odbudowuje strukturę włosa. Przywraca naturalną równowagę skórze głowy umożliwiając wzrost wchłaniania cennych składników odżywczych. Micelarny szampon Biovax to intensywna odbudowa włosów łamliwych i puszących się. Wygładza włosy, ułatwia rozczesywanie, nadaje im blask. W składzie szamponu znajdują się;

- organiczny olej z konopi źródło kwasów omega 3 i omega 6, zapewnia równowagę hydrolipidową, nawilża, chroni włosy przed mikrouszkodzeniami.

- ashwagandha - żeń-szeń indyjski posiada właściwości nawilżające włos od cebulki po końce, działa silnie antyoksydacyjne.

-spirulina jest bogata w proteiny oraz cenne witaminy i minerały, nadaje włosom wyjątkowego blasku, wygładza je.

Zalety szamponu;

-konsystencja

-zapach

-trwałość i świeżość włosów 

-dobra kompozycja składu

Stosowanie;

Szampon wmasuj w wilgotne włosy, po czym spłucz dokładnie wodą. Szampon używać najlepiej raz, lub dwa razy w tygodniu, gdyż zbyt częste używanie szamponu może powodować przesuszenie skóry.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz