środa, 15 marca 2017

KAMPANIA PEŁNA KOLORU

MAGICZNE CHUSTECZKI COLOUR CATCHER


Chusteczki Colour Catcher poznałam dzięki portalowi Rekomenduj.to. A dokładniej, zakwalifikowałam się do testowania tych właśnie chusteczek. Moje testowanie trwało pięć tygodni.
Zapraszam do mojej opinii, a dowiecie się czy produkt spełnił swoje zadanie.



Zestaw Ambasadora wygląda bardzo imponująco.


Paczka, którą otrzymałam drogą kurierską była wypełniona cała. Pudełko średnich rozmiarów, solidne z estetycznym nadrukiem. W środku znajdowało się większe opakowanie chusteczek, dwadzieścia saszetek z dwoma sztukami chusteczek w środku dla moich znajomych, dodatkowo był tam ciekawy Przewodnik Ambasadora i 30 ulotek z informacją o produkcie do rozdania.



Praktyczny kartonik, w którym znajdowało się 20 szt chusteczek.


Chusteczka ma porowatą strukturę przypomina trochę kawałek papieru, jest w miarę sztywna



Uwagi od producenta.
Chusteczki Colour Catcher są w 100% biodegradowalne i nadają się do recyklingu, nie uwalniają substancji chemicznych do wody więc można z nimi prać ubrania dla noworodków i niemowląt. Chusteczki można stosować również do prania ręcznego.


Wystarczy włożyć chusteczkę przed praniem do pustego bębna pralki.


Kilka wskazówek od producenta jak skutecznie łapać kolor z Colour Catcher.
-niektóre tkaniny, takich jak bawełna o ciemnych, bądź intensywnych kolorach są bardzo podatne na utratę koloru. Dlatego w przypadku tych materiałów zaleca się użycia większej liczby chusteczek
-należy zachować ostrożność przy wspólnym praniu ubrań białych i kolorowych
-w przypadku większej ilości prania (6 kg suchej odzieży) zaleca się użycie dwóch chusteczek
-nowe kolorowe tkaniny należy prać oddzielnie przez ok 6 prań
-pościel, ręczniki, jeans należy zawsze prać oddzielnie

I test prania z chusteczkami
-Jedna chusteczka-jedno pranie.
W trakcie prania ubrania mogą zafarbować. Chusteczki wyłapujące kolor Colour Catcher wychwytują wypłukane cząsteczki koloru chroniąc ubrania przed zafarbowaniem.

-żółta mata, białe, fioletowe i różowe skarpetki, czerwone, różowe i szare bluzki wyprane razem z chusteczką K2r- jaki będzie efekt? Zobaczymy.


Ubrania po praniu nie zmieniły koloru. Żadnych zacieków, ani przebarwień.


Kolor został wyłapany, białe skarpety pozostały białe.
Porównanie chusteczek - dość widoczna różnica.



I Dzień wiosny
II pranie - ubrania kolorowe z chusteczkami K2r


-beżowe obrusy, biała bluzka i białe skarpetki, różnokolorowe bluzki, spodnie dżinsowe.



Skarpety przed włożeniem prania do bębna.



A tak już po praniu, ani śladu zafarbowań.








Na opranych obrusach i ubraniach nie znalazłam plam ani przebarwień. Zaletą jest również to, że chusteczki chronią kolor przed szybszym wyblaknięciem lub spraniem.

Zmiana koloru chusteczki po praniu






III pranie - ubrania robocze mojego męża








Powtórzony test wyszedł również imponująco cały barwnik z ubrań został na chusteczce, która wcześniej była biała.

IV Ostatni test na kolorowych ręcznikach.


Wynik po praniu

 
Tak wyglądają chusteczki po praniu kolorowych ręczników


 Zalety
  • efektywność
  • innowacyjność
  • łapią kolor
  • łatwość użycia
  • oszczedza czas
  • pozytywne
  • pranie czyste i kolory żywsze
  • skuteczność
  • wydajność
 Co zyskałam dzięki chusteczkom?

-oszczędność wody i prądu
-oszczędność pieniędzy
-oszczędnośc czasu
-ubrania dłużej zachowają swój kolor
Opinia
Nie raz i nie dwa zdarzyło mi się wyjąć z pralki pofarbowane ubrania i bieliznę, również 
pierwsze moje pranie z chusteczką Colour Catcher częściowo było obawą, gdyż zastanawiałam się jak to jest możliwe aby tak mały kawałek jakiegoś materiału mógł by zapobiec farbowaniu. Żeby się dokładnie przekonać do kolorowego prania dorzuciłam białe skarpetki - było mi ich mniej szkoda niż białej bluzki, czy też jasnych spodni. Pranie ubrań jasnych z kolorowymi nadrukami lub wstawkami przyniosło zamierzony efekt, na białych skarpetkach i innych jasnych ubraniach nie znalazłam żadnych przebarwień ani zacieków, również odzież o mocniejszych kolorach nie mieszała się z innymi kolorami innych ubrań. Chusteczki są bardzo łatwe w użyciu co mi bardzo pasuje, bo lubię proste rzeczy. Przypominam, że używając chusteczek do prania powinniśmy zastosować się do zaleceń producenta - ale na pewno każda Pani domu o tym doskonale wie. Chusteczki są z dość mocnego tworzywa, w trakcie prania nie rozrywają się na mniejsze kawałki.
Odkąd wypróbowałam chusteczki wyłapujące kolor Colour Catchet  nie wyobrażam sobie prania nie stosując ich, gdyż dzięki już jednej chusteczce zaoszczędziłam czas, wodę, prąd i środki chemiczne do prania, a przyznam że pranie robię bardzo często. Dzięki chusteczkom Colour Catchet mogę prać ubrania wielokolorowe i nie muszę dzielić ich na kilka prań. Takie chusteczki powinny znaleźć się w każdym domu ponieważ sprawdzają się przy różnych tkaninach i kolorach zapobiegając przebarwieniu ich, czy też zszarzeniu jasnych ubrań. Osoby, które otrzymały ode mnie po saszetce chusteczek K2r mieli bardzo pozytywne zdanie na ich temat. Z czystym sercem polecam chusteczki Colour Catchet.
Op.10 szt.ok.11.85
Op. 20 szt. w cenie ok.18.50
#zlapKolor

#Rekomendujto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz