niedziela, 12 marca 2017

KAMPANIA MARGARYNY OPTIMA CARDIO POTAS PLUS

WITAMY W KAMPANII OPTIMA CARDIO POTAS +

Drogi Ambasadorze!
Jest nam niezmiernie miło powitać Cię w  kampanii margaryny funkcjonalnej Optima Cardio Potas + !
optimacardio@streetcom.pl 

W paczce Ambasadorskiej otrzymałam 4 opakowania margaryny 400 g Optima Cardio Potas + . Aby zachować szczególne warunki przechowywania, margaryna była zabezpieczona styropianowym pudełkiem, w którym znajdował się dodatkowo pojemnik z lodem. Dodatkiem w zestawie były ulotki, które miałam rozdać znajomym i przyjaciołom. Również znalazłam tam przewodnik ambasadora z bardzo cennymi informacjami.


Margaryna Optima Cardio Potas + zawiera naturalne sterole roślinne, które aktywnie redukują poziom złego cholesterolu we krwi. Skuteczność w obniżaniu cholesterolu potwierdziły liczne badania kliniczne.

Cholesterol jest związkiem chemicznym niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu.
Cholesterol jest potrzebny do:
-budowy komórek ciała
-produkcji hormonów
-syntezy witaminy D
Całkowita eliminacja cholesterolu z naszego organizmu była by niekorzystna i niemożliwa.
Bardzo ważne jest utrzymanie równowagi między dobrym cholesterolem, a złym cholesterolem.






W mojej rodzinie jest problem z utrzymaniem prawidłowej wartości ciśnienia krwi i podwyższonym cholesterolem, więc wypróbowanie margaryny Optima Cardio Potas + było dla mnie idealnym testem sprawdzającym skuteczność tej margaryny.




Dla czego Potas jest tak ważny dla naszego organizmu? Otóż dlatego, że reguluje pracę układu krwionośnego i nerwowego oraz tępo bicia serca. Potas również wpływa na gospodarkę wodną i przemianę materii. Ma wpływ na przemiany węglowodanów i syntezę białka.





Składniki:
-oleje i tłuszcze roślinne (rzepakowy, palmowy, kokosowy) woda, roślinne estry sterolu (sterole roślinne 5,4%) chlorek potasu, emulgatory (mono-i diglicerydy kwasów tłuszczowych , lecytyny)
przeciwutleniacz (mieszanina naturalnych tokoferoli, estry kwasów tłuszczowych i kwasu askrobinowego), aromat regulator kwasowości (kwas cytrynowy), witaminy (A, D) barwnik (karoteny), zawartość tłuszczu 60% .
Przechowywanie w lodówce w temperaturze od +4°C  do + 10°C

Informacje od producenta
Dzienne spożycie steroli nie powinno przekroczyć 3g.
Optima Cardio Potas + nie jest wskazana dla kobiet ciężarnych, karmiących piersią oraz dzieci poniżej 5 roku życia.
Spożywanie O.C. Potas + przez osoby zażywające lekarstwa obniżające poziom cholesterolu powinno być skonsultowane z lekarzem.

Optima Cardio Potas + jest świetna na niedzielne lekkie śniadanie.
Margaryna ze świeżą bułeczką, prawdziwym miodem z pasieki mojego taty lub własnym dżemem smakuje naprawdę bajecznie.



Optima Cardio Potas +  idealna na śniadanie przed pracą.


Optima Cardio Potas + doskonale nadaje się do gotowania i smażenia.
Niedzielny obiad







Optima Cardio Potas Plus jest wspaniała do duszenia.
Dietetyczna kolacja




Rewelacyjnie sprawdza się w pieczeniu .





Zalety Margaryny Cardio Potas +
-obniża ciśnienie krwi
-wspiera serce
-pomaga walczyć ze złym cholesterolem
-do stosowania na zimno i na ciepło
-ma idealną konsystencję
-profilaktyka przeciw chorobie wieńcowej
-przyjemny zapach i smak
-dobry skład, wzbogacona o Potas
-naturalne sterole roślinne
-eliminuje ryzyko rozwoju chorób układu krążenia
-brak soli
Wady
-nie znalazłam

Opinia
Opakowanie jest bardzo wygodne i trwałe, łatwe do zamknięcia i otworzenia. Wizualnie bardzo ładne, kolorowe, czytelne, od razu uwagę przyciąga składnik Potasu doskonale widoczny na pudełku . Margaryna jest jasnego koloru, idealną ma konsystencję , łatwo można ją smarować od razu po wyjęciu z lodówki . Ma apetyczny zapach, delikatny , przyjemny i wyrazisty posmak  nie przesolony , jak dla mnie wystarczy świeże pieczywko posmarowane samą Optimą i nic więcej nie jest mi potrzebne (no chyba , że kubek z kakao), smak jest naprawdę zaskakujący .
Zdecydowanie polecam margarynę Optima Cardio Potas +. Nie spodziewałam się, że Optima jest aż tak smaczna. Po długim czasie używania zwykłych margaryn  i masła myślałam, że ciężko będzie nam się przyzwyczaić do innego smaku, o dziwo od samego początku smak margaryny przypadł wszystkim w mojej rodzinie do gustu - warto było spróbować. Margaryna pozytywnie wyróżnia się walorami smakowymi na tle innych margaryn. Na początku Optimę wypróbowałam jako smarowidło na pieczywo . W późniejszym czasie użyłam Optimę Cardio Potas + do smażenia  i duszenia potraw . Nadaje się również do pieczenia. Opakowanie margaryny O.C.Potas + jest wydajniejsze niż zwykłe tańsze margaryny.
- Jedno z opakowań margaryny dałam mojemu tacie, gdyż w jego wieku utrzymanie cholesterolu  w normie dla niego jest nie lada wyzwaniem, zwłaszcza że ma swoje przyzwyczajenia żywieniowe. Po tygodniu powiedział - wiesz nawet całkiem nie zła jest ta margaryna- teraz wiem, że jak mój tato się się przekonał do O.C.P.+ to naprawdę jest ok.
W wieku 40 + podwyższony cholesterol oraz wysokie ciśnienie dla mnie jak i dla większości osób nie jest obce. Wystarczy tak niewiele, aby zadbać o swoje zdrówko. Dlatego też powinnyśmy pamiętać, że długotrwałe utrzymywanie obniżonego poziomu złego cholesterolu może zmniejszyć ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia. Dlatego warto jest zrobić coś więcej dla siebie i swoich najbliższych, najlepszym przykładem jest zmiana nawyków żywieniowych oraz styl życia. Cieszę się , że mogłam spróbować produktu, który dba nie tylko o prawidłowe ciśnienie , ale również obniża cholesterol.
Margaryna Optima Cardio Potas + wspiera nasze zdrowie, co jest bardzo dla nas i drogocenne .
Po ok. trzech tygodniach testu i regularnego używania margaryny Optima Cardio Potas + ja i moi najbliżsi zaczęliśmy odczuwać poprawę samopoczucia - takie uczucie lekkości . Przekonałam się osobiście co do Optimy i teraz używam jej codziennie bez obaw smarując pyszne zdrowe kanapeczki. Margaryna Optima Cardio Potas + to idealny strzał w nasze potrzeby żywieniowe i zdrowotne. Dla mnie margaryna Optima Cardio Potas Plus jest bezkonkurencyjna. Z całego serca polecam.
Zachęcam również do odwiedzenia strony http://optymalnewybory.pl/ 

Margaryna Optima Cardio Potas Plus dostępna jest w większości sklepach.
Op.400 g cena ok 14,99 .
#OptimaCardioPotasPlus #OptymalneWybory



Mój cholesterol 4 tygodni przed spożywaniem margaryny Optima Cardio Potas +

Mój cholesterol obecnie.
widoczny spadek

Kolejne badanie mam zrobić pod koniec kwietnia , przed następną wizytą u lekarza. Jestem całkowicie pewna , że mój cholesterol będzie w normie dzięki margarynie Optima Cardio Potas Plus

Wchodząc na stronkę Optimy można znaleźć dodatkowe informacje Kreator Kanapek . Możemy tam sami skomponować swoją kanapkę dobierają sobie te składniki , które najbardziej nam pasują, smakują i na które mamy w tym momencie ochotę.

http://optymalnewybory.pl/kreato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz