wtorek, 27 grudnia 2016

MÓJ TEST SZAMPONU PIROLAM

TESTOWANIE PRZECIWŁUPIEŻOWEGO SZAMPONU DO WŁOSÓW PIROLAM

Gratulacje, będziesz testować.
Znalazłam się w gronie ponad 1000 zaangażowanych osób testujących Pirolam szampon.To jest kolejna moja kampania tym razem z TestMeTeoo. Do testu otrzymałam buteleczkę szamponu przeciwłupieżowego o pojemności 150 ml. Testowanie trwało 3 tygodnie.

Szampon Pirolam skutecznie likwiduje przyczyny i objawy łupieżu.
Pirolam szampon to specjalistyczny kosmetyk apteczny zawierający cyklopiroksolaminę - substancję o udokumentowanym działaniu przeciwłupieżowym  Cyklopiroksolamina jest nowoczesnym środkiem łączącym w sobie właściwości grzybobójcze i grzybostatyczne wykorzystywanym w zwalczaniu łupieżu oraz łojotokowego zapalenia skóry.


Skład
Cyklopiroksolamina, Proteiny pszenicy, Kompleks witamin A i E, Gliceryna, Lamesoft PO 65, Polygaternium - 7.






Stosowanie

Pirolam szampon powinno się stosować 2-3 razy w tygodniu przez ok 4 tygodnie. Włosy i skórę należy dokładnie zwilżyć wodą, a następnie nanieść szampon na włosy i delikatnie wmasować do uzyskania piany. Powstałą pianę zostawiamy na ok 3-5 min, a następnie dokładnie spłukujemy. Czynność tę powtarzamy. 

Opina

Szampon znajduje się w plastikowej 150 ml buteleczce z praktyczną pąpką dozującą odpowiednią ilość szamponu. Szampon ma konsystencję rzadką, przejrzystą, kolor szamponu jasny. Bardzo przyjemny zapach, świeży nie chemiczny. Dość słabo się pieni, przez co nie jest dość wydajny, łatwo i szybko rozprowadza się na włosach. Po tygodniowy stosowaniu szamponu zauważyłam lepszą kondycję moich włosów, są miłe w dotyku łatwo się rozczesują nawet bez używania odżywki, a do tego nie wysusza skóry głowy i włosów. Łupież znacznie się zmniejszył, skóra głowy również już mniej swędziała niż wcześniej. Szampon spełnił moje oczekiwania, spokojnie mogę go polecić osobom, które borykają się z problemem łupieżu.

 #PirolamSzamponTestMeToo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz