piątek, 23 września 2016

HIPP BIO -MARCHEWKA Z KALAREPKĄ I ZIEMNIAKAMI

WARZYWA HIPP BIO NA DOBRY POCZĄTEK 




Z zestawu , który otrzymałam bardzo ucieszyła się moja szwagierka , a tak dokładniej Sandra jej córeczka . Sandrusi bardzo smakują takie zupki więc i ja byłam szczęśliwa , że mogłam temu bąblowi przekazać tą smaczną zupkę , dodatkowo do zupki dołączona była mała ładna plastikowa łyżeczka i bardzo ciekawa naklejka na szybę samochodową .







Opis produktu
Produkt z certyfikatem ekologicznym i unijnym logo rolnictwa ekologicznego - zgodnie z prawem UE . Znak HIPP BIO to gwarancja najwyższej jakości ekologicznej jeszcze wyższej niż wymagana prawem UE . Za to ręczy swoim nazwiskiem właściciel firmy - Claus Hipp .  
-bez dodatku soli - naturalny delikatny smak
-z wartościowymi kwasami tłuszczowymi Omega -3 , z ekologicznego oleju rzepakowego Bio .
Kwasy Omega 3 są ważne dla rozwoju mózgu i komórek nerwowych .
-bez dodatku składników pochodzenia mlecznego aromatów i zagęstników .
-zgodnie z przepisami prawa nie zawiera dodatku substancji konserwujących ani barwników .
-konsystencja przecieru .
-składniki łagodnie gotowane na parze .
-bez składników modyfikowanych genetycznie .  
Zupki Hipp Bio  są bardzo wygodne do przygotowania , mają odpowiednią konsystencję .
Skład  ; 88 % -marchew 63% , kalarepka 15 % , ziemniaki15 % ,woda ,, z rolnictwa ekologicznego ''
Cena ok 3,49 za słoiczek 125 g           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz