niedziela, 12 czerwca 2016

KREM ZE ŚLIMAKA

KREM ZE ŚLUZEM  ŚLIMAKA

Parę miesięcy temu usłyszałam o kremie , ale dość nietypowym , bowiem jest to chiński  krem na bazie wyciągu śluzu ślimaka , jest to krem do każdego rodzaju cery , rozjaśniający i odżywczy . Krem od razu wzbudził moją ciekawość i zainteresowanie chociaż moja cera nie ma jakichś ogromnych niedoskonałości , to zawsze coś tam się znajdzie do skorygowania np.lekkie przebarwienia . Wybór kremów w tej kategorii jest duży , ale moją uwagę najbardziej przykuła  maleńka puszka , więc zakupiłam ją i jestem od ponad miesiąca w trakcie testowania , ale mogę już coś na  temat kremu powiedzieć , opisać moje spostrzeżenia i uwagi .








Krem ze śluzu ślimaka jest popularnym kosmetykiem w Chinach i w Korei , zawiera mucyny nawilżające skórę oraz przyspieszające jej odbudowę i regenerację . Działa przeciwzapalnie , a zawarte w nim saponiny oczyszczają skórę oraz nawilżają ją pomagając w walce ze zmarszczkami i przebarwieniami .
Kremy na bazie śluzu ślimaka sprawdzają się u większości osób zmagających się z różnorakimi problemami skórnymi .






Sposób użycia;
Na oczyszczoną skórę twarzy i szyi  łożyć odrobinę kremu i dokładnie wsmarować go .







Opinia .
Jest to oryginalny azjatycki krem o właściwościach nawilżających i pielęgnujących , zamknięty w małym metalowym 30 gramowym pudełeczku . Produkt stosuję codziennie na noc . Krem jest białej barwy i bez zapachu.
Ma kremowo żelową konsystencję dzięki czemu jego formuła jest lekka , nie jest tłusty , nie lepi się , szybko się wchłania pozostawiając delikatną powłokę na skórze . Jest wydajny , wystarczy tylko odrobina kremu .
Po nałożeniu kremu moja cera jest idealnie nawilżona . Skóra po kremie staje się miękka i przyjemna w dotyku . Nie zapycha i nie blokuje porów . Moja cera po stosowaniu tego kremu nabrała zdrowszego kolorytu jest bardziej nawilżona , wygładzona i aksamitna . Co do przebarwienia wydaje się jak by trochę mniej widoczne , ale nie znikło całkowicie , zamówię kolejne opakowanie , bo moja skóra dobrze toleruje ten kosmetyk no i zobaczymy za jakiś czas dokładny rezultat . Jak dla mnie krem jest strzałem w dziesiątkę pod względem niezłego działania na skórę i pod względem atrakcyjnej ceny .
Z czystym sumieniem mogę polecić krem ze śluzem ślimaka.

Kupując ten krem , zwróćmy uwagę czy pachnie . Oryginalny krem ze śluzem ślimaka jest bezzapachowy , gęsty i kremowo żelowy . Podróbka kremu pachnie delikatnie kwiatami .
Krem można zakupić na  Aliexpress , ale dość długi jest czas oczekiwania na przesyłkę .

Cena tego kremu zależy przede wszystkim od kursu US $ - 1,66 $ tj ok 7.25 zł.. Oryginalny krem mieści się w  30 gramowym  metalowym opakowaniu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz