wtorek, 3 maja 2016

GARNIER PURE ACTIVE 3 IN 1

GARNIER CZYSTA SKÓRA 3 W 1-
ZOSTAŃ IDEAŁEM Z CZYSTĄ SKÓRĄ 

Dzisiaj chciałam przedstawić jeden z kosmetyków Garniera , jest to żel myjący  + peeling + maseczka , czyli 3 w 1 . Próbki otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Garnier .


Produkt zawiera trzy minerały cynk , pumeks , białą glinę , zawiera również kwas salicylowy , który dobry jest dla naszej skóry . Dzięki tym składnikom skóra jest czysta siedem dni po zabiegu .
Maseczka wzbogacona w białą glinkę - pochłania nadmiar sebum , poprawia koloryt skóry i sprawia , że jest doskonale matowa
Żel myjący wzbogacony o cynk - jest ważnym minerałem , który głęboko oczyszcza skórę i eliminuje zanieczyszczenia .
Piling zawierający pumeks - działa złuszczająco na martwe komórki skóry , pomaga odblokować pory  i usuwa zaskórniki .

Opinia
Produkt Garniera 3 w 1 jest przede wszystkim dla osób ze skórą tłustą lub mieszaną  jak również z tendencją do niedoskonałości i zaskórników .
 Zapach świeży , intensywny dość przyjemny . Gęsta konsystencja dobrze utrzymuje się na skórze twarzy , ale ciężko się zmywa . Po zaschnięciu lekko ściąga skórę na twarzy , ale jest skuteczny jako maseczka , przy częstym używaniu  wysusza skórę , dlatego dobrze jest go stosować nie codziennie , a co kilka dni . Czy preparat na pewno dobrze działa , trudno powiedzieć po krótkim stosowaniu próbek , czego jestem pewna to tego , że skóra jest dogłębnie oczyszczona i jak na razie jestem zadowolona ze skuteczności tego produktu , zapewne go zakupię .

Plusy
-dokładnie oczyszcza skórę twarzy
-likwiduje wągry 
-odblokowuje pory
-delikatnie matuje
-subtelny nie drażniący zapach
-wygładza cerę
Minus
-ciężko się zmywa

Statystyka
Według 89% osób żel myjący eliminuje nadmiar sebum , peeling odblokowuje pory według 88% osób , 91% osób uważa , że maseczka ujednolica cerę .

cena op 150 ml ok 19.99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz