niedziela, 23 sierpnia 2015

KAPSUŁKI PIORĄCE VIZIR

Moja wygrana w konkursie

 VIZIR Kapsułki do Prania Go Pods 12 szt Alpine Fresh

Kapsułki piorące Vizir otrzymałam od www.everydayme.pl, dzięki udziałowi w konkursie i  wygrania go.
Żelowe kapsułki do prania Vizir. to płynny środek piorący w postaci wygodnej w użyciu kapsułki.




Kapsułki Piorące Vizir to najprostszy sposób na idealną biel i perfekcyjnie czyste pranie. Wszystko to dzięki skoncentrowanej formule zamkniętej w małej i poręcznej kapsułce.  Nowe kapsułki Vizir Go Pods mają trzy komory; piorą, usuwają zabrudzenia i zapewniają blask tkaninom. Szybko rozpuszczają się w wodzie podczas prania i mogą być stosowane zarówno do tkanin białych jak i kolorowych jest uniwersalna.
Kapsułki Vizir są także niezwykle skuteczne, działają już w 30°C i posiadają formułę chroniącą kolor przed blaknięciem. Ubrania wyglądają jak nowe nawet po 20 praniach.
Wygodne kapsułki piorące Vizir ułatwiają pranie;
- Jedna kapsułka to pełna pralka czystych ubrań.
- Płyn zamknięty w kapsułce nie rozleje się przed rozpoczęciem cyklu prania.






Sposób użycia :
Wkładamy kapsułkę piorącą bezpośrednio do pustego bębna pralki. Układamy pranie na kapsułce. Uruchamiamy pralkę.
Kapsułka może być używana zarówno do prania białego, jak i kolorowego .


Rozpuszcza się już przy 30 stopniach. Otoczka kapsułki wykonana jest z całkowicie organicznego materiału.

Moja opinia:
Niewątpliwym plusem jest wygoda- wrzucamy kapsułkę, wkładamy pranie i włączamy program. Nie trzeba odmierzać odpowiedniej ilości proszku, sprawdzać czy wsypuje się proszek do ubrań białych czy kolorowych. Nic nam się nie rozsypuje, nie musimy dolewać płynu.
Efekt bardzo fajny - w całej łazience unosił się bardzo przyjemny zapach, ubrania po wyjęciu z pralki równie intensywnie pachniały. Całość została doprana - zarówno białe jak i ciemne rzeczy.
Ubrania po praniu są pachnące (nie trzeba używać specjalistycznych płynów), brak jakichkolwiek zacieków - Cenię w praniu, by odzież była perfekcyjnie czysta i pachnąca. 
Białe rzeczy faktycznie białe, skarpetki doprane. Ja piorę w 60 stopniach. Pranie z kapsułkami jest szybkie i wygodne, problem dozowania i odmierzania proszku znika sam.
Osobiście polecam kapsułki.Nie wiem jak kapsułki radzą sobie z większymi zabrudzeniami, ale moje ubrania zostały bardzo dobrze wyprane.
Nie zawiodłam się na kapsułkach piorących Vizir. Poradziły sobie doskonale i na pewno na dłużej zagości w mojej łazience.
Moje opakowanie wystarcza na 12 prań.


Cena:
16,30 zł za szt: 1,36 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz