sobota, 5 listopada 2016

HIPP KLUB MOJEGO MALUSZKA

MLEKO HIPP NA WZÓR NATURY



O tym, że Produkty HIPP są świetne dla naszych maluszków przekonała się moja szwagierka podając swojej córeczce zupki HIPP, które jakiś czas temu otrzymała ode mnie. A ja dostałam  je od,, Klubu mojego maluszka'', do którego już dawno się zapisałam. Dzięki temu otrzymuję różne produkty HIPP, przekazuję je dla  mojej szwagierki córeczki i dzięki temu mam przyjemność opisać dany produkt.
Paczuszka, którą otrzymałam  zawierała trzy ekologiczne 28 g. mleka HIPP BIO Combiotik, poradnik o mleku HIPP Na wzór natury, a do tego kupon rabatowy 15 % na 1 dowolny produkt z grupy Mleko HIPP Combiotik  (2,3,4,- 900g ). 




Mleko HIPP BIO Combiotik jest dostosowane do wyjątkowych wymagań żywieniowych dzieci w różnych etapach ich rozwoju. Mają dokładnie wyselekcjonowane, ekologiczne składniki skomponowane na wzór natury.


 
Wszystkie ekologiczne produkty HIPP mają specjalne oznakowania na etykiecie; unijne logo rolnictwa ekologicznego (liść z gwiazdek na zielonym tle) wraz z numerem kodowym jednostki certyfikującej, a także niebiesko - zielony znak HIPP BIO, który gwarantuje jeszcze wyższą ekologiczną jakość niż wymagana przepisami prawa. Za tę jakość ręczą swym nazwiskiem właściciele firmy.

 Opinia
Mleko rewelacyjne bogate w składniki odżywcze, kwasy DHA, kultury bakterii, które usprawniają pracę jelit. Mleko jest proste do przygotowania, łatwo rozpuszcza się w wodzie, smak mleka lekko słodki. Jest dobrze tolerowane przez małą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz