wtorek, 2 kwietnia 2024

MIYA BEAUTY . LAB

RECENZJA NOWOŚCI MARKI MIYA

Po raz kolejny w ramach  #klubrecenzentki #mojekwc @wizazpl mogłam testować produkty. Niesamowicie ucieszyła mnie informacja, że dostałam się do testowania kosmetyków z linii BEAUTY . lab marki Miya. Lubię płynne kosmetyki - dobrze służą mojej skórze.

W paczuszce otrzymałam;

- Miya Cosmetics Beauty.lab ukojenie Serum łagodzące

-  Miya Cosmetics Beauty.lab Aktywny koncentrat z kwasami

Marka MIYA, to polski producent kosmetyków, dla którego najważniejsze są kobiety i ich potrzeby. Producent ten dba o to, by sprostać oczekiwaniom swoich klientek, dając im szansę na uzyskanie pięknej i przede wszystkim zdrowej skóry, o naturalnym blasku i nieprzemijającej świeżości.

Jak stosować serum Miya

Rano / wieczorem po oczyszczeniu skóry wmasuj 3 - 4 krople serum w skórę twarzy, dekoltu, okolice oczu. Następnie nałóż krem / olejek. Możesz też dodać serum bezpośrednio do kremu. Lekka formuła, szybko się wchłania, nie zapycha porów.

 

Opinia

 MIYA  BEAUTY. lab ukojenie serum łagodzące

Skład serum

95% składu pochodzenia roślinnego 

19% zbędnych dodatków

- Ceramidy, składnik aktywny z korzenia lukrecji, ekstrakt z kłosowca meksykańskiego, oleje kukul i z nasion piany łąkowej, ferment z mąki owsianej, włoski roślinne z jojoby mimozy i słonecznika, ekstrakt z niebielistki, kwas hialuronowy.

Serum znajduje się w niewielkie szklanej buteleczce, zakończonej białą pipetą, która pozwala nałożyć tyle kosmetyku ile potrzebujemy. Szata graficzna delikatna, przyjemna dla oka. Serum ma odpowiednią, mleczną i lekką konsystencję, dobrze się rozprowadza i wchłania w skórę, nie pozostawia lepkiej warstwy, jest wydajne. Barwa biała o ciekawym zapachu nie perfumowanym, delikatnym szybko ulatniającym się. Serum dobrze nawilżyło i zmiękczyło moją skórę również poprawiło jej elastyczność. Po regularnym wieczornym używaniu serum, skóra stała się bardziej napięta, wygładzona i promienna. Niewielkie zmarszczki lekko zostały zniwelowane ale niestety głębsze zmarszczki nie zmniejszyły się, być może efekt pojawi się przy dłuższym stosowaniu serum. W moim przypadku serum zmniejszyło podrażnienia . skóry i zregenerowało ją .

Serum łagodzące spełniło moje oczekiwania

Opinia

MIYA  BEAUTY. lab aktywny koncentrat z kwasami

Skład koncentratu z kwasami pochodzenia naturalnego

95% składu pochodzenia naturalnego

10% zbędnych dodatków

- kwas migdałowy, glukonolakton, wyciąg z planktonu, ekstrakt z różeńca, ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego, ekstrakty z listownic północnej i palczastej, hydrolat z bławatka, alantolna

Aktywny koncentrat z kwasami dobrze współpracuje z moją skórą. Koncentrat z kwasami również znajduje się w niewielkiej szklanej buteleczce o minimalistycznym desingu zakończonej pipetką. Koncentrat ma płynną, bezbarwną konsystencję bez nuty zapachowej. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Już po pierwszym użyciu odczułam działanie kwasów

Podsumowanie

Regularne stosowanie produktów poprawiło kondycję mojej skóry. Cera stała się delikatna w dotyku, bardziej nawilżona i ujędrniona. Produkty nie podrażniły mojej skóry.

Jestem zadowolona z produktów Miya, ale trzeba dać im trochę czasu na uzyskanie efektu. Produkty Miya mogę polecić innym osobom.

@wizazpl #klubrecenzentki #kwc #współpracareklamowa #testowaniekosmetyków #miya #miyaCosmetics #serum #nawilżenie #beauty.lab

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz