piątek, 5 sierpnia 2022

PRÓBKI KREMÓW

 KREMY DO TWARZY I POD OCZY

Często kupując kupując nowy kosmetyk, nie jestem do końca pewna, czy jest odpowiedni dla mojej skóry, czy przypadkiem nie uczula. Dlatego uważam że darmowe próbki są świetnym rozwiązaniem i warto w ten sposób bez zbędnego wydawania pieniędzy upewnić się, czy dany kosmetyk wart jest zakupu.

Sylveco -lekki krem rokitnikowy 100% natury


 

Opinia

Dobrze odżywia i nawilża twarz. Fajna lekka konsystencja, doskonale się wchłania, intensywny zapach - naturalny. Skóra po kremie jest wypoczęta, gładka, odświeżona.

 Sylveco - lekki krem brzozowy 100% natury


Opinia

Bardzo fajny lekki krem, dobrze nawilża skórę, zapach trochę specyficzny, nawet przyjemny, ale szybko się utlenia, nie zapycha skóry, nie roluje się, dobrze się wchłania. Doskonały pod makijaż.

Vianek - odżywczy krem pod oczy


Opinia

Dobrze nawilża i wygładza skórę w okół oczu, nie podrażnia. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Zapach intensywny, przyjemny. Idealny na dzień jak też na noc.

Vianek - nawilżający krem do twarzy na dzień


Opinia

Bardzo lekka konsystencja, doskonale się rozprowadza i wchłania w skórę nie uczulając jej, doskonale nawilża skórę, nie ściąga jej. Zapach bardzo ładny.

Biolaven organic - krem do twarzy na noc



Opinia

Krem dobrze się rozprowadza, bardzo przyjemnie pachnie, bardzo dobra konsystencja, szybko się wchłania,  dobrze nawilżył moją skórę. Nie podrażnił mojej skóry. Jestem bardzo zadowolona z tej próbki.

Nie umiem powiedzieć, który z nich jest najlepszy, bo jak dla mnie próbki kremów spełniły swoją funkcję, mogę je spokojnie polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz