piątek, 12 listopada 2021

ONLYBIO MASKA DO WŁOSÓW WYSOKOPOROWATYCH

 MASKA EMOLIENTOWA DO WŁOSÓW WYSOKOPOROWATYCH

Dzisiaj chcę przedstawić kosmetyk, który jakiś czas temu dostałam i zdążyłam już kilka razy użyć, więc mogę już co nieco o nim napisać.

Olej lniany i olej z pestek winogron. 98% składników pochodzenia naturalnego.

Składniki aktywne;

-olej lniany - wygładza i odżywia włosy, dodając im blasku

-olej z pestek winogron - zabezpiecza i nawilża pasma

Działanie

Dzięki zawartości optymalnie dobranych do włosów wysokoporowatych olejów, maska wygładza włos, domyka jego łuskę i zabezpiecza nawilżenie wewnątrz włosa. Optymalnie dociąża włosy i dyscyplinuje je.

POROWATOŚĆ WŁOSA

-niskoporowate - łuski ściśle przylegają do siebie, a włosy są w dobrej kondycji

-średnioporowate - łuski włosa są delikatnie rozchylone. Włosy mają tendencje do przesuszania się i puszenia

-wysokoporowate - wystrzępione i bardzo odstające łuski. Włosy są mocno zniszczone

Włosy przed zastosowanie maski




Włosy po 30 min nałożeniu maski



Włosy po kilku godz. nałożenia maski



 Opinia

Ładne i wygodne opakowanie z dokładną informacją dla konsumenta. Ze wszystkich masek, które do tej pory używałam ta jest najlepsza. Moje włosy przez częste malowanie były dość zniszczone i mocno przesuszone. Maska ma fajną gęstą konsystencję, zapach maski jest bardzo przyjemny, doskonale się  rozprowadza po kosmykach włosów, świetnie wygładza włosy i dodaje im blasku, a najważniejsze jak dla mnie to to, że łatwiej się rozczesują i mniej się puszą. Pielęgnacja włosów to indywidualna sprawa każdego z nas. Maska OnlyBio u mnie sprawdziła się świetnie, przywróciła moim włosom zdrowy wygląd na jaki moje włosy zasługują. Moim zdaniem kosmetyk jest wart zakupu, na pewno nie jeden raz go zakupię.

Sposób użycia; niewielką ilość produktu nałóż na wilgotne włosy odciśnięte z nadmiaru wody. Spłucz po minimum kilkunastu minutach.

Pojemność 400 ml.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz