poniedziałek, 25 października 2021

SZAMPON NATURE BOX

 TESTOWANIE SZAMPONU NATURE BOX

Skusiłam się na wypróbowanie szamponu Nature Box z olejkiem arganowym. Do tej pory nie używałam żadnych kosmetyków tej serii, więc gdy na stronie Zafree zobaczyłam, że można przetestować kosmetyki za darmo postanowiłam wypróbować szampon z olejkiem arganowym.

 


Od producenta

Odżywczy szampon dla intensywnej pielęgnacji. Z tłoczonym na zimno olejem arganowym, który jest znany z zawartości z cennych witamin i antyoksydantów. Korpus butelki wykonany jest w 98 % ,,Social Plastic''

Najważniejsze cechy;

delikatnie oczyszcza

pielęgnuje i odżywia włosy

wegańska formuła

Skład;

Aqua (Woda), Kokosiarczan sodu, Kokoamidopropylob etaina, Gliceryna, Glukozyd kokosowy, Chlorek sodu, Chlorek hydroksypropylotrim oniowy Guar, Olej z ziaren Argania Spinosa, Betaina, Kapryl Glukozyd, Benzoesan sodu, Kwas cytrynowy, Perfumy (Fragran), Alkohol benzylowy.

 Opinia 

Butelka jest poręczna w kolorze bursztynu z ładnym ekologicznym designem. Konsystencja żelowa, bezbarwna, zapach delikatny przyjemny. W miarę dobrze się pieni, ale jak do moich długich włosów, musiałam więcej wyciskać szamponu. Po kilkakrotnym już użyciu zauważyłam, że moje włosy szybciej się przetłuszczają i koniecznie muszę nakładać odżywkę lub maskę na włosy, bez tego włosy strasznie się plączą, a rozczesywanie jest koszmarne. Tak jak wspominałam tej marki nie używałam wcześniej i raczej nie zakupię.

Cena szamponu 385 ml. w promocji ok 15 zł, bez promocji ok 22 zł. w Drogeriach Natura, Rossmann.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz