poniedziałek, 20 września 2021

Abbott Broome Balsam Do Rąk Smaragd Mit Tigergras & Ginkgo 300ml

 ABBOT & BROOME SMARAGD BALSAM DO RĄK

Od producenta

ABBOT & BROOME SMARAGD balsam do rąk w dozowniku.
Ekskluzywny balsam do rąk o zniewalającym zapachu trawy tygrysiej i ginkgo, rozpieści Twoje zmysły niesamowitym aromatem, a skórze dłoni nada wyjątkową gładkość i nawilżenie.
Regularne stosowanie sprawi, że suche dłonie pozostaną tylko wspomnieniem.



Najważniejsze cechy produktu:

- pielęgnuje i nawilża skórę dłoni
- szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na skórze
- przyjemny zapach, przywodzący na myśl perfumy
- wygodne opakowanie z dozownikiem, który ułatwia aplikację

Pojemność: 300ml

Producent; niemiecki, produkuje szeroką gamę różnych produktów do ciała. Produkty są w przystępnych cenach.

Opinia 

To mój pierwszy produkt od Abbot & Broom, nie znałam wcześniej tej marki. Balsam dozujemy z wygodnej przezroczystej plastikowej buteleczki z pompką, która jest o niebo wygodniejsza, niż nakrętka typu flip top. Pompkę odblokowujemy lekko przesuwając ją w bok. Buteleczka jest estetyczna z delikatnym ładnym nadrukiem.  Efekt pielęgnacyjny jest w porządku. Zapach świeży, wyrazisty, roślinny, nawet przyjemny, chociaż to zdecydowanie kwestia gustu, utrzymuje się na skórze jakiś czas. Konsystencja jest dość kremowa i gęsta, wprost rozpływa się pod dłońmi w trakcie rozprowadzania na skórze, dobrze się wchłania. Pielęgnuje szorstkie lub spierzchnięte dłonie. Nie odczuwam uczucia lepkości. Ciekawostą było dla mnie co to jest Tigergras - otóż jest to bardzo popularna obecnie Centella Asian, która ma wiele cennych właściwości. Ja swój balsam kupiłam w zwykłym sklepie ,,Złotóweczka'' za śmieszną cenę 5 zł. Poleciła mi go znajoma. Można go również kupić na stronie Ceneo w cenie ok 9 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz