niedziela, 22 lipca 2018

ZACZYNAMY WIELKIE PRANIE

STARTUJEMY Z PROJEKTEM VIZIR ,,3W1''. 

PRZEKONAJ SIĘ JAK SZYBKIE I SKUTECZNE MOŻE BYĆ PRANIE.



Zestaw Ambasadora tym razem trafił w ręce mojego męża, a ja mu pomogłam testować.
W ramach zestawu Ambasadora mąż otrzymał;
-1 op.kapsułek piorących Vizir Alpejska Świeżość 15 szt.do wykorzystania
-20 pojedynczych kapsułek wraz z ulotkami do przekazania bliskim i znajomym
-przewodnik projektu
-książeczkę ,,Twoje badanie opinii''.




Wizir ,,3w1'' to najnowsze osiągnięcie marki Vizir, skoncentrowany środek piorący w płynie, zamknięty w małej kapsułce o ulepszonej formule, przeznaczony do tkanin białych i kolorowych.




Vizir doskonale sprawdza się w niskich jak i w wysokich temperaturach.


Opinia
Kapsułki Vizir to bardzo dobra forma środka piorącego, są wygodnym i wydajnym detergentem, opakowanie jest bardzo ładne i poręczne. Kapsułki to bardzo łatwa droga do czystych i pachnących ubrań. Kapsułki rozpuszczają się najlepiej w praniu przy wyższych temperaturach niż 30 stopni C. Ubrania prane z kapsułkami bardzo ładnie pachną, i dobrze się doprały (fakt, że nie było zbyt mocnych plam). Bardzo lubię produkty ułatwiające mi życie, a kapsułki  Vizir akurat do do takich produktów się zaliczają, wystarczy włożyć jedną kapsułkę do bębna pralki i tyle. Żelowe kapsułki Vizir, to doskonała alternatywa dla proszku i płynu. Stosowałam kapsułki przez 2 tygodnie, sprawdziły się dobrze, chociaż nie do końca w niskiej temperaturze kapsułka się rozpuszczała, mimo to polecam Vizir chociażby ze względu na zapach i wygodę. Ja będę ich używać, spełniły moje oczekiwania.

Właściwości i zalety;
-łatwo się rozpuszczają i szybko zaczynają działać
-przyjemny desing
-1 kapsułka wypierze do 5 kg ubrań
-łatwe dozowanie
-odpowiednie do tkanin białych i kolorowych
-łatwe w przechowywaniu i transporcie
 #vizir #efekt3w1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz