czwartek, 3 maja 2018

WIETNAMSKA KAWA ROZPUSZCZALNA

PREZENT PROSTO Z WIETNAMU -KAWA ROZPUSZCZALNA WIETNAMSKA G7 TRUNG NGUYEN


Ostatnio miałam okazję wypróbować świetną wietnamską kawę rozpuszczalną. Kawę dostałam w prezencie.






Opinia
Wietnamska kawa rozpuszczalna w saszetkach jest naprawdę świetna, ma miły, silny zdecydowanie słodki smak wystarczy tylko saszetkę 3 w 1 zalać gorącą wodą i możemy rozkoszować się pyszną kawą z cukrem i śmietanką. Kawa błyskawiczna 3 w 1 ma nietypowy orientalny smak kawy, ja wyczułam sporą różnicę między kawą, którą piłam na co dzień, a kawą wietnamską. G7 jest znacznie bogatszy i ma pełny smak, którego nie ma w większości kawy rozpuszczalnej. Saszetka jest bardzo wygodna w użytkowaniu, niewielką torebeczkę można zabrać ze sobą wszędzie. Jak dla mnie to jedna z najlepszych kaw rozpuszczalnych.
W opakowaniu znajduje się 21 saszetek po 16 g. Skład kawy cukier, kawa, mleko w proszku.
Kraj producenta- Wietnam.
Cena op.waha się między 17-25 zł

1 komentarz:

  1. nie ma co zamykać się na jedną kawę, lubię testować różne smaki. Na stronie https://www.cafesilesia.pl/pol_m_KAWA_WSZYSTKIE-MARKI_KAWA-HARD-BEANS-182.html często kupuje do siebie kawę.

    OdpowiedzUsuń