wtorek, 5 grudnia 2017

LPM KOLEJNE TESTOWANIE

LE PETIT MARSEILLAIS TRUSKAWKA
WYJĄTKOWA DELIKATNOŚĆ - FORMUŁA JAKIEJ PRAGNIE TWOJA SKÓRA



Bardzo lubię kosmetyki LPM, dlatego też bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam maila z informacją Gratulacje! Jesteś ambasadorką Le Petit Marseillsis.
Kurier dostarczył mi średniej wielkości paczuszkę, w której znajdował się bardzo uroczy zestaw; duże 400 ml. opakowanie żelu pod prysznic o zapachu truskawki, silikonowy i bardzo fajny i przydatny zaparzacz do herbaty liściastej w oryginalnym kształcie truskawki i zestaw dwudziestu próbek z żelem do rozdania znajomym, dodatkowo list oraz książeczkę - przewodnik po świecie LPM.

Le Petit Marseilliais pochodzi ze słonecznej Prowansji. To kraina zdumiewających kolorów, wyjątkowych składników i zniewalających zapachów.
Z Le Petit Marseilliais sezon na truskawki trwa cały rok.


Orzeźwiający żel pod prysznic Le Petit Marseillais Truskawka, oparty na składnikach pochodzenia naturalnego, z biodegradowalną bazą myjącą, ma ph neutralne dla skóry, a jego lekka konsystencja tworzy delikatną, puszystą pianę.



Pod czas kąpieli żel otacza słodyczą i świeżością truskawek. Skóra po umyciu jest przyjemnie miękka w dotyku, a przy tym pachnąca jak truskawkowy sorbet. Żel pod prysznic łagodnie oczyszcza skórę, również sprawia, że staje się ona nawilżona i odświeżona.

Zaparzacz jest bardzo wygodny w użyciu. Zamknięcie znajduje się tuż pod listkami. Dzięki temu, że jest wykonany z silikonu, przy myciu wygodnie się wywija przez co dokładnie można go wyczyścić z resztek herbaty.


Opinia
Bardzo apetyczne opakowanie, wygodne w użytkowaniu, nie wyślizguje się z dłoni, a do tego ładnie całość się prezentuje. Konsystencja jak dla mnie jest troszkę za rzadka. Barwa żelu lekko czerwona. Dość dobrze się pieni i dobrze spłukuje. Całkiem nieźle nawilża skórę. Zużyłam całe opakowanie tego żelu, nie uczulił, nie podrażniał i nie wysuszył mojej skóry, ani żadnej osoby z mojej rodziny. Zapach intensywny, bardzo przyjemny (poezja), całkiem długo utrzymuje się na skórze. Po kąpieli skóra jest miękka i gładka.
Żel jest świetnym kosmetykiem dla osób, które lubią soczyste owocowe zapachy.

Zalety
-ph neutralne dla skóryi
-zapach
-wzbogacony o składniki roślinne pochodzenia roślinnego
-dobrze oczyszcza skórę
-nie wysusza i nie podrażnia skóry
Wady
-zbyt wodnisty

Osobiście żel LPM Truskawka bardzo przypadł mi do gustu. Liczę się z tym, że nie każdy podzieli moje zdanie, jednak ja jestem na tak. A do tego bardzo przyjemny prezent pod choinkę.



Cena 400ml. żelu ok 11,00 zł. Do kupienia np. w drogerii Rossmann.
#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz