wtorek, 31 stycznia 2017

KAMPANIA KROKER MARKI INDYKPOL

KROKER - SMACZNE I POŻYWNE DANIE DLA CAŁEJ RODZINY

Po dłuższej ciszy w Streetcom udało mi się wreszcie dostać do kampanii testowania Krokerów marki Indykpol. Formuła testowania tym razem była inna niż wcześniej. Produkt musiałam zakupić sama, a platforma zwraca koszty zakupu za okazaniem paragonu. Krokery można było kupić jedynie w kilku wytypowanych sklepach.


Krokery to chrupiąca nowość z najlepszego polskiego mięsa. Dostępne są w dwóch wersjach smakowych- z mięsa  indyka i mięsa drobiowo- wieprzowego.
Dokładnie jest to mięso indycze zawinięte w ciasto ziemniaczane i opanierowane. Gramatura opakowania 320 g za 6 szt Krokerów. Można je przygotować na trzy różne sposoby
- w piekarniku nagrzanym do 200 stopni C od 7-10 min
-w mikrofali przez ok 35 sekund
-podsmażone na patelni ok 5 min do zrumienienia i podane z ziemniakami i dowolną surówką, ewentualnie z sosem- tę wersję właśnie wybrałam na niedzielny obiad.





II wariant podania Krokerów



 Wartość kaloryczna w 100 g produktu z indyka to 199 kcal


Opinia / opis produktu
Produkt jest bez konserwantów i właśnie stąd taki krótki termin do spożycia.
Krokery zrobione są z ziemniaków i innych dodatków, które są podane w składzie produktu, w środku Krokera znajduje się wałeczek nadzienia mięsnego z indyka dobrze doprawionego. Cały rulonik obtoczony jest panierką. Krokery podsmażyłam na patelni do zrumienienia. Krokery były w środku delikatne i idealnie przyprawione, a zewnętrzna panierka fajnie chrupiąca.
Osobiście bardziej smakują mi Krokery podsmażone na patelni, trwa to nie długą chwilę, panierka jest taka jaką lubię rumiana i chrupiąca.
Szybki i prosty sposób przygotowania dania, zajęło mi ok 30 min.
Moja recenzja dotyczy niestety jednej wersji smakowej z indykiem, gdyż nie  udało mi się dostać w żadnym sklepie wersji drobiowo- wiepszowej, dlatego też nie wypowiadam się na temat drugiej. Mam nadzieję, że uda mi się z czasem dostać i wypróbować drugi smak, ciekawa jestem, czy również będzie smaczny.
Cena za opakowanie 6 szt. 6.69

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz