sobota, 7 stycznia 2017

DANONKI W SASZETCE

TESTOWANIE DANONKÓW W SASZETCE Z TRND

Platforma TRND ponownie uszczęśliwiła mnie kolejną smakowitą kampanią. Projekt dotyczy testowania Danonków w saszetce do picia. Jako jedna z 3000 Ambasadorek otrzymałam pocztą przewodnik projektu i list. W ramach projektu zakupiłam 10 szt saszetek Danonków w dwóch smakach  truskawkowym i waniliowym, przesłałam potwierdzenie zakupu do kwoty 22 zł i otrzymałam całkowity zwrot kosztów.

Danonki w saszetkach zawierają 79% mleka, wapń i witaminę D, które pomagają budować mocne kości naszego dziecka.W Danonkach nie ma barwników, konserwantów i sztucznych barwników. Barwa produktu truskawkowego pochodzi z dodanego koncentratu soku z buraka czerwonego. Są produkowane z wysokiej jakości mleka krowiego.  

Danonki posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.




Opinia 

Pożywny jogurcik w bardzo praktycznym, śmiesznym opakowaniu z wygodną nakrętką, którą można w każdym momencie zakręcić. Bardzo dobrze wyczuwalny słodkawy smak, gładka troszkę lejąca się konsystencja sprawia, że dzieciaki za nimi przepadają, podobają się również różne bajkowe postacie na opakowaniach min, Artysta, Odkrywca, Olimpijczyk, Badacz, Kapitan, Kaskader. Produkt po wyjęciu z lodówki zachowuje świeżość aż do 6 godzin. Taka mała przekąska potrafi zaspokoić nie jednego małego głodomorka.

#zlapDanonki

Cena za  70g jogurtu ok.2,19

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz