niedziela, 31 stycznia 2016

KRAJANKI WINIARY-BURACZKOWA

NOWOŚĆ -  KRAJANKI WINIARY

Dzisiaj po południu dotarła do mnie super paczka  z Rekomenduj.to. Parę dni wcześniej otrzymałam wiadomość e-mailem o zakwalifikowaniu się do testowania nowości Krajanek Winiary.
Kurier InPost doręczył paczkę zgodnie z wyznaczonym terminem , paczka była szczelnie zapakowana .


Samo pudełko wizualnie wygląda bardzo ładnie, mimo że jest wykonane z kartonu jest na wzór bardzo eleganckiej skrzyneczki , a w niej do przetestowania nowości od Winiary , między innymi Krajanki Winiary w trzech tradycyjnych smakach ; buraczkowym ,ogórkowym i warzywnym -do kapuśniaku.
Każdej krajankowej zupki dostałam po 5 opakowań . Dodatkowo dostałam kuchenną lnianą ściereczkę ze ślicznym nadrukiem , list skierowany do Ambasadorki-czyli do mnie , świetnie wykonane ulotki informacyjne do rozdania znajomym oraz przewodnik Ambasadorki z bardzo przydatnymi przepisami i ładnymi ilustracjami..To wszystko do wypróbowania przeze mnie i moich przyjaciół . Dzięki temu testowaniu będziemy mieli okazję przekonać się jak szybko możemy przyrządzić danie i jak smakują te nowości.
Wcześniej  nie wiedziałam o istnieniu Krajanek , a dzięki Rekomenduj.to mam okazję wypróbować wszystkie 3 rodzaje pysznych Krajanek.












Co to jest krajanka?- Są to pokrojone drobno warzywa połączone z przyprawami w zalewie gotowe do zupy.
Ja i moja rodzina uwielbiamy zupy .W moim domu zupa towarzyszy nam prawie każdego dnia . Nie wyobrażam sobie aby jej nie było . Lecz szczerze przyznam , że przygotowywanie zup niekiedy wymaga trochę więcej czasu . Więc pomysł na Krajanki tj. na szybką , pyszną i pożywną zupkę z kawałkami warzyw bez konieczności mycia , obierania i krojenia warzyw to rozwiązanie o jakim nie jedna Pani domu marzyła i to jest naprawdę świetna forma pomocy w kuchni.
Aby przyrządzić jedną z pysznych zupek-Krajanek Winiary wystarczy tylko 2 l. bulionu i obrane pokrojone dowolnie ziemniaki . Natomiast reszta warzyw razem z przyprawami pokrojone już są w środku opakowania .
Dzięki krajankom jestem pewna , że smak który uzyskam będzie naprawdę pyszny.
Pierwszą przetestowałam Krajankę

OPINIA
Krajanki Winiary są w bardzo poręcznych opakowaniach z ciekawą szatą graficzną nawiązującą  do danego produktu znajdującego się w środku . Opakowanie zawiera 250g gotowej Krajanki i wystarcza na ok 10 porcji. Cena opakowania Krajanki Winiary w sklepach Społem- Gama ok 3.89
To moja pierwsza kampania w Rekomenduj.to . Zarejestrowałam się już jakiś czas temu . Wypełniałam ankiety regularnie i dzięki temu zostałam Ambasadorką , co wiąże się testowaniem bardzo ciekawych nowości . 

Krajanki Winiary mogę określić mianem innowacyjnego produktu .
Serdecznie dziękuję portalowi Rekomenduj.to za  zaufanie i możliwość wypróbowania  Krajanek Winiary .

Pierwszą krajankę , którą wypróbowałam  była Krajanka  buraczkową . Podałam ją trochę inaczej niż większość osób . Mianowicie tak jak podawała mi moja babcia i mama wtedy gdy byłam jeszcze dzieckiem. To jest z jajeczkiem i z ziemniakami ugotowanymi oddzielnie. Zapach i smak od razu przypomniał mi moje dzieciństwo. 






Wartości odżywcze Krajanki                                               średnia wartość odżywcza produktu po przyrządzeniu w 100g
Wartość energetyczna                                                                                         141  kJ
Wartość energetyczna                                                                                           34 kcal
Tłuszcz                                                                                                                  1,3 g
W tym kwasy tłuszczowe nasycone                                                                         0,3 g
Węglowodany                                                                                                        4,0 g
W tym cukry                                                                                                           0,6 g
Błonnik                                                                                                                   0,3 g
Białko                                                                                                                     1,3 g
Sól                                                                                                                        0,25 g

Referencyjna wartość spożywcza dla przeciętnej osoby dorosłej (8400kJ/2000kcal).
Opakowanie zawiera 10 porcji



       
  Składniki

-woda , zagęszczony przecier pomidorowy , suszone warzywa (burak czerwony (kawałki , proszek) 6.1% , cebula , czosnek , marchew 0,5% , por) cukier , sól jodowana , suszony koncentrat soku buraka , ocet spirytusowy , olej słonecznikowy , liść pietruszki , przyprawy .



Zalecenie dla alergików 

-zboża zawierające gluten                 -może zawierać

-jaja                                                 -może zawierać
-mleko                                             - może zawierać
-gorczyca                                         -może zawierać
-soja                                                -może zawierać


Przechowywanie

 Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu . Po otwarciu przechowywać w lodówce . 

  Rodzaj pakowania 
  -zgrzewane
Sposób przygotowania
potrzebujemy
-1 op. Krajanki buraczkowej
-2 l bulionu mięsnego bez soli , przypraw lub 2 kostki drobiowe
-500 g obranych ziemniaków
-500 ml.kwaśnej śmietany 18%
 Do garnka wlewamy 2 l bulionu mięsnego bez soli , przypraw można dodać ziemniaki pokrojone w kostkę , lub gotujemy w oddzielnym garnku . Gotujemy do miękkości ok 10-15 min . Dodajemy zawartość opakowania Krajanek . Gotujemy razem przez 2-3 min i zestawiamy z ognia .
Śmietanę łączymy  ze 100 ml gorącej zupy (dobrze jest odrobinę posolić aby śmietana nie zważyła się) mieszamy i wlewamy do garnka .
Gotując barszcz ukraiński możemy dodać kapustę , fasolę np.z puszki  i marchewkę.

  
MOJA OPINIA
Opakowanie zajmuje mało miejsca w szafce kuchennej ,wygodnie się otwiera . Zapach Krajanek po otwarciu opakowania jest przyjemny , lekko  kwaśny. Wyczuwalny aromat buraków i przypraw . Składniki Krajanki są połączone w odpowiednich proporcjach , a przyprawy są bardzo dokładnie wyważone . Krajanka jest bardzo prosta w przygotowaniu .W przyszłości z pewnością nie raz sięgnę po Krajankę buraczkową . Polecam .
Niebawem kolejna opinia następnej Krajanki , tym razem będzie to Krajanka warzywna .                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz