poniedziałek, 2 listopada 2015

KAPSULKA WIZIR

VIZIR GO PODS- OD EVERYDAYME   


 
Otrzymałam kolejną paczuszkę dzięki stronie Everydayme . W paczuszce znajdowały się kapsułki Vizir go pods .


Co nam obiecuje producent . 
-wygodne kapsułki piorące Vizir ułatwiają nam pranie
-najprostszy sposób na idealną biel
-perfekcyjnie czyste pranie
-przyjemny zapach
W pełni zgadzam się z tym stwierdzeniem
Kapsułki Vizir go pods to intensywny i przyjemny zapach , duża siła usuwania zabrudzeń oraz łatwość użytkowania , to wszystko mieści się w jednej małej kapsułce .
Sposób użycia 
Kapsułkę wkładamy bezpośrednio do bębna pralki , dopiero potem na kapsułkę wkładamy brudne pranie i włączamy pralkę i tylko tyle .
 OPINIA
Kapsułki zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie , są estetyczne , przyjemne w dotyku mają ładny kolor i zapach , nie trzeba dodatkowego płynu do płukania gdyż wewnątrz kapsułki znajduje się odmierzony skoncentrowany płyn do prania i do płukania . Dobrze rozpuszczają się w wodzie . Kapsułki stosowałam do białego i kolorowego prania. Po wyjęciu z pralki pranie pachnie świeżo i było dobrze doprane . Czystość prania i jego zapach jest godny polecenia. Wcześniej piorąc w proszku musiałam dodawać płynu do płukania i ciągle musiałam uważać aby odmierzyć odpowiednią porcję proszku i płynu no i ciągle miałam zabrudzoną szufladkę , a z kapsułkami Vizir ten problem znikł .
Uważam , że kapsułki są nowoczesnym , wygodnym i skutecznym sposobem na pranie .

Jeżeli chcecie otrzymywać próbki wystarczy zarejestrować się i zgłosić do testowania produktów to wszystko na stronie Everydayme




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz