niedziela, 19 lipca 2015

Paczka od Pedigree


Paczka od Pedigree

 Dzięki promocji Pedigree, możesz otrzymać za darmo karmę dla psa! Aby otrzymać karmę dla psa od Pedigree, po prostu wypełnij formularz, podając dane osobowe właściciela psiaka, oraz kilka informacji o pupilu. Następni kliknij w e-mail weryfikacyjny od Pedigree i poprawnie wypełnij formularz weryfikacyjny o Tobie i Twoim psie! Jeżeli chcesz otrzymać darmową karmę Pedigree dla Twojego psa po raz pierwszy - zostanie Ci przesłana darmowa próbka Pedigree "Pierwsza paka". Darmowe próbki od Pedigree przeznaczone są wyłącznie dla psów, które nie ukończyły 6 miesięcy.

Paczka zawiera:

  • 1 x sucha karma Pedigree Junior Vital Protection (470g),
  • 1 x Bonus Pack Pedigree Junior z kurczakiem i ryżem w galaretce 400 g,
  • 1 x saszetka Pedigree Junior z kurczakiem i ryżem w galaretce 100 g
  • 1 x przysmak Pedigree Denta Tubos Junior 72 g 


2 komentarze:

  1. Bardzo proszę czy mogę taką jedną paczkę dla mojego psa? Mój pies bardzo lubi takie produkty,a marka pedigree to jej ulubiona marka.Proszę,dałabym mojemu psu pod choinkę taki prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak powiedziałam mojemu psu czy by chciał,to szczeknął i merdał ogonkiem i się do mnie przytulił

    OdpowiedzUsuń